دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۲۵:۰۸

بهره‌برداری فاز اول اولین شهرک تخصصی دریایی در نیمه اول سال‌

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان از بهره‌برداری فاز اول اولین شهرک تخصصی دریایی در نیمه اول سال‌جاری در این استان خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، سید امیر امیری‌زاد اظهار کرد: فاز اول اولین شهرک تخصصی دریایی در منطقه ویژه کشتی‌سازی (ایزوایکو) در نیمه اول سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد. ‌وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی شهرک تخصصی دریایی بهمن ماه سال گذشته انجام شده است، افزود: این شهرک با هدف ارائه خدمت به صنایع بزرگ کشتی‌سازی در منطقه ویژه صنایع کشتی‌سازی فراساحل ایران در زمینی به مساحت 220 هکتار احداث می‌شود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با تاکید بر اینکه شهرک تخصصی دریایی با هدف تامین قطعات، لوازم و خدمات مورد نیاز شرکت‌های تولیدی در زمینه کشتی‌سازی ایجاد می‌شود، ادامه داد: در منطقه ویژه صنایع کشتی‌سازی فراساحل ایران در حال حاضر تعداد 6 شرکت در زمینه ساخت سکوهای نفتی و صنایع فراساحل، تغییرات کشتی و ساخت انواع شناورها فعالیت دارند که لوازم اصلی و خدمات مورد نیاز خود را از خارج کشور تامین می‌کنند.

امیری‌زاد تصریح کرد: برای اینکه زنجیره صنایع کشتی‌سازی به طور کامل در داخل کشور شکل داده شود، این شهرک ایجاد خواهد شد و صنایع کوچک و متوسط موردنظر صنایع کشتی‌سازی در این شهرک مستقر می‌شود. به گفته وی، تولیدکننده گیربکس‌های شناورهای دریایی، لنگرهای کشتی و سایر صنایع مرتبط با کشتی‌سازی در این شهرک مستقر می‌شوند تا نیاز صنعت کشتی‌سازی به کالا و خدمات موردنیاز برطرف شود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در ادامه از استقبال سرمایه‌گذاران بخش صنعت در حوزه کشتی‌سازی خبر داد و افزود: در حال حاضر که به طور کامل زیرساخت‌های این شهرک آماده نشده است، 3 متقاضی سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت قطعا a ت و لوازم صنایع کشتی‌سازی جهت فعالیت در این شهرک اعلام آمادگی کردند. امیری‌زاد در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار اولین شهرک تخصصی دریایی در ایران با هدف تامین قطعات، لوازم یدکی و خدمات در منطقه ویژه کشتی‌سازی فراساحل ایران در حال احداث است که می‌تواند قطعات موردنیاز صنایع کشتی‌سازی را تامین کند.



  کد خبر : 5288
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :